Seguir
Francisco J. Martos
Francisco J. Martos
Profesor de Psicología. Universidad de Granada
Dirección de correo verificada de ugr.es
Título
Citado por
Citado por
Año
Foundation literacy acquisition in European Orthografies
P Seymour, K Aro, FJ Erskinem J.M., Martos
British Journal of Psychology 94, 143-174, 2003
34922003
Differences in reading acquisition development in two shallow orthographies: Portuguese and Spanish
S Defior, F Martos, LUZ Cary
Applied psycholinguistics 23 (1), 135-148, 2002
2562002
The influence of lexical and sublexical variables in normal and poor Spanish readers
S Defior, F Justicia, FJ Martos
Reading and Writing 8, 487-497, 1996
801996
Using morphology when spelling in a shallow orthographic system: The case of Spanish
S Defior, J Alegría, R Titos, F Martos
Cognitive Development 23 (1), 204-215, 2008
682008
Differences in eye movements control among dyslexic, retarded and normal readers in the Spanish population
FJ Martos, J Vila
Reading and Writing 2, 175-188, 1990
651990
Desarrollo del reconocimiento de palabras en lectores normales y retrasados en función de diferentes variables lingüísticas
S Defior, F Justicia, F Martos
Journal for the Study of Education and Development 21 (83), 59-74, 1998
511998
The sources of error in Spanish writing (Research Note)
F Justicia, S Defior, S Pelegrina, FJ Martos
Journal of Research in Reading 22 (2), 198-202, 1999
441999
Influencia de las características del sistema ortográfico español en el aprendizaje de la escritura de palabras
S Defior, F Martos, L Herrera
Estudios de Psicología 67, 55-64, 2000
352000
Evaluación de la calidad de los programas de maestría y doctorado en Iberoamerica
V Cruz, FJ Martos
Revista Digital Universitaria 11 (5), 1-13, 2010
26*2010
Vehicle distance estimations in nighttime driving: a real-setting study
C Castro, C Martínez, FJ Tornay, PG Fernández, FJ Martos
Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour 8 (1), 31-45, 2005
242005
The effectiveness of two programs to develop visual perception in Spanish schoolchildren with low vision
MD López-Justicia, FJ Martos
Journal of Visual Impairment & Blindness 93 (2), 96-103, 1999
221999
Desafíos de la formación del postgrado en Iberoamérica en un mundo globalizado
FJ Martos
Revista mexicana de Psicología 22, 333-344, 2005
202005
Adaptación al español del cuestionario interpersonal support evaluation list (ISEL)
HMT Mendoza, FJM Perales, JM Gonzalez-Cabrera
Universitas Psychologica 11 (3), 969-978, 2012
192012
The use of morphological resources in Spanish orthography: The case of the verb
R Titos, S Defior, J Alegria, F Martos
NATO SCIENCE SERIES SUB SERIES I LIFE AND BEHAVIOURAL SCIENCES 353, 113-118, 2003
192003
An introduction to transport signs and an overview of this book
T Horberry, C Castro, F Martos, P Mertova
The human factors of transport signs, 1-15, 2004
172004
Los conductores re-examinados: El transcurso del tiempo deteriora significativamente los conocimientos de los conductores
FJ Martos, JM Roa, LM F Tortosa
Revista Latinoamericana de Psicología 44 (3), 83-94, 2012
142012
Speed of visual information processing in developmental dyslexia
F Martos
Developmental and acquired dyslexia, 51-59, 1995
131995
Conocimiento de las normas de tráfico en función de la edad y de la importancia para la seguridad vial
C Vargas, C Castro, FCCJV Martos, HM Trujillo
Universitas Psychologica 11 (4), 1277-1289, 2012
122012
To be or not to be phonologically aware: A reflection about metalinguistic skills in teacher trainees
F Serrano, S Defior, F Martos
NATO SCIENCE SERIES SUB SERIES I LIFE AND BEHAVIOURAL SCIENCES 353, 209-215, 2003
122003
Visible persistence in developmental dyslexia
FJ Martos, A & Marmolejo
Annals of New York Academy of Sciences, 383-386, 1993
121993
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20